Пошуковий запит: (<.>A=Мазуренок М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Мазуренок М. В. Особливості управління шкільною освітою в Україні (1917-1922 рр.): історико-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / М. В. Мазуренок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 95-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_24
|
2. |
Мазуренок М. В. Впровадження "українізації" у систему вищої освіти УСРР в 1920-х рр [Електронний ресурс] / М. В. Мазуренок // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 289-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_60
|
3. |
Мазуренок М. В. Фонди ЦДАВО України як джерело дослідження діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти (1920-ті рр.) [Електронний ресурс] / М. В. Мазуренок // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 427-431. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_88 Охарактеризовано документи Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України, в яких розкривається діяльність Народного комісаріату освіти УСРР у галузі вищої освіти в 1920-х рр. Проаналізовано архівні джерела, що містять інформацію про реорганізацію системи управління вищою освітою, впровадження політики «українізації» у навчально-виховний процес вишів. Розкрито зміст архівних документів, у яких висвітлюється тогочасна проблема пролетаризації ВНЗ, проведення соціально-академічних перевірок студентського складу.Охарактеризованы фонды Центрального государственного архива высших органов власти и управления Украины, в которых раскрывается деятельность Народного комиссариата просвещения УССР в отрасли высшего образования в 1920-х гг. В ней проанализированы архивные источники, которые содержат информацию о реорганизации системы управления высшим образованием, внедрении политики «украинизации» в учебно-воспитательный процесс ВУЗ. Раскрыто содержание архивных документов, в которых освещается проблема пролетаризации ВУЗ, проведение социально-академических проверок студенческого состава по классовому происхождению.The article describes the Funds of the Central National Archives of Supreme Authorities and Government of Ukraine, which revealed the activities of USSR People’s Commissariat of Education in the sphere of higher education in the 1920s. Archival sources that contain information on the reorganization of the system of higher education, implementation of «ukrainianization» policy in the educational process of universities are analysed in it. The author reveals the content of archival documents which highlighted the problem of proletarianization of higher educational institutions and the socio-academic checks of students according to their background.
|
4. |
Мазуренок Н. І. Проблеми управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу в творчій спадщині В. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Н. І. Мазуренок, М. В. Мазуренок // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 306-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_76 Проаналізовано творчий доробок видатного українського педагога-гуманіста В. Сухомлинського щодо теорії та практики управління навчальним закладом.Проанализировано творческое наследие известного украинского педагога-гуманиста В. Сухомлинского по вопросам теории и практики управления учебным заведением.Works of great Ukrainian pedagogue humanist V. O. Sukhomlyns’kyi about theory and practice of educational establishment management are analyzed in the article.
|
5. |
Мазуренок Н. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу на заняттях з іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. І. Мазуренок, М. В. Мазуренок // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 205-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_47 Розкрито особливості реалізації особистісно орієнтованого підходу на заняттях з іноземної мови в педагогічних ВНЗ.Раскрыты особенности реализации личностно ориентированного подхода на занятиях иностранного языка в педагогических ВУЗ.In this article the features of realization of personality oriented approach of the foreign language lessons in higher pedagogical establishments are observed.
|
6. |
Мазуренок М. В. Українське студентство в контексті соціально-економічної політики радянської влади в 1920-х рр. [Електронний ресурс] / М. В. Мазуренок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 24. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_24_9
|
7. |
Мазуренок М. В. Організаційні засади діяльності Наркомосу УСРР у галузі вищої освіти в 1920-х рр. [Електронний ресурс] / М. В. Мазуренок // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_6
|
8. |
Мазуренок М. Керівництво вищою освітою УСРР в умовах посилення репресивно-тоталітарної системи (кінець 1920-х – початок 1930-х рр.) [Електронний ресурс] / М. Мазуренок // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 22. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_22_22
|